- Tworzenie gier jest fajniejsze niż granie. Branża gamingowa to środowisko pasjonatów, które stale udowadnia, że jeżeli oddajemy się swoim zainteresowaniom, osiągniemy sukces zawodowy. Najważniejszymi słowami są tutaj "pasja" oraz "kreacja" - tłumaczył Kanclerz Warszawskiej Szkoły Filmowej i założyciel pierwszego w Polsce Liceum Kreacji Gier Wideo dr Maciej Ślesicki. - Tworzenie gier wideo to długotrwały i złożony proces, dlatego nauka tego zawodu to podróż po różnych dziedzinach nauki i sztuki. Nasi uczniowie poznają świat programowania, grafiki, zasad tworzenia muzyki, a to dopiero początek - wyjaśnił producent gier wideo Marek Ziemak. Współtwórca popularnej na całym świecie gry "Wiedźmin" podreślił, że tworzenia gier wideo trzeba się uczyć od praktyków z branży, bo tylko wtedy można być na bieżąco z aktualnymi narzędziami. - Nasi uczniowie świetnie radzą sobie z podstawą programową, widać, że bardzo im zależy na znakomitym wyniku matury, a jednocześnie znajdują czas na poznawanie tajników branży gier. W pierwszym semestrze był czas na zaprojektowanie gier planszowych. Jestem pod wrażeniem - dodał twórca gier wideo, nauczyciel Liceum Kreacji Gier Wideo, a także Prorektor ds. Innowacji i Multimediów Warszawskiej Szkoły Filmowej Maciej Szcześnik. Goście Kina Elektronik wzięli udział w prezentacji technologii VR, każdy z nich zagrał również w gry opracowane przez uczniów klasy pierwszej. 

Dziękujemy za liczny udział w Dniu Otwartym Liceum Kreacji Gier Wideo. 

Zachęcamy do zapoznania się z zasadami rekrutacji - Kliknij, aby przeczytać.

 

 

 

Feedback